От вчера чета за „прекрасната” инициатива на Мтел (абонатите, заявили своя отказ до края на март 2009 г., ще получат бонус от 100 безплатни SMS-а, 100 безплатни MMS-а и 100 безплатни минути за видео разговори за период от 5 месеца.)
Веднага из интернет пространството плъзнаха щастливи коментари.
Е, моят не е толкова радостен по една проста причина. Цялото това начинание е страхотно, но за изпълнението му на мен лично ще ми отнеме поне 3 дни. Ще кажете, че преувеличавам, отнемало само 2 часа, но за моя радост, аз отговарям за 4 мобилни телефона – мама, татко и баба + моят собствен. Е, кажете ми сега тази велика клиентска парола кои я е измъдрил!? Защо не става просто с едно обаждане от съответния телефон на *88!?
Иначе моята борба с Мтел, да не получавам хартиена фактура е от зората на електронните такива! Никакви доводи не бяха достатъчни на Мтел, за да не ми изпращат фактурата или на грешен адрес, или с закъснение. Накрая бях стигнала до компромисния вариант да ги получавам в офис на Мобилтел, но това не беше целта ми. Безсмисленото печатане и трупане на хартийки ме ужасява! Обичам старите хартиени писма, но в 21 век при наличието на електронна алтернатива направо е безумие!
И все пак, добро начало!
Надявам се да успея бързо да разкарам всички ненужни хартийки от вкъщи. Вече съм с една крачка напред. Всички имат електронни фактури, а съм на път да науча дори баба ми да си я проверява :-)
Няма коментари:
Публикуване на коментар